יום שני, 20 בנובמבר 2017

הגדלת חזה שנראית מושלם


אילו נשים פונות למנתח פלסטי כדי לשפר את מראה החזה? מסתבר כי לא רק נשים בעלות חזה קטן ממש פונות למנתח פלסטי בכדי לעבור הגדלת חזה. מסתבר כי יש גם נשים שפשוט מוטרדות מהשינויים שחלו במבנה גופן ובפרט באזור החזה, ומבקשות לברר כיצד הכירורגיה הפלסטית תוכל לספק להם את המענה. ואכן, מתברר כי לצד הגדלה, ניתן לעבור גם הרמת חזה. מהו הסוד למראה המושלם? הסוד הוא בבניית הציפיות הנכונות ולא פחות חשוב – שמירה על פרופורציות ראויות. 
הגדלת חזה על ידי ד"ר נמרוד פרידמן
ד"ר נמרוד פרידמן

הגדלת חזה פרופורציונאלית

מומחה פלסטיקאי בכיר לעולם לא יבצע ניתוח הגדלת חזה מבלי לקיים לפני כן ליבון ציפיות מקיף מאוד עם כל מטופלת ומטופלת. הגישה הרווחת כיום היא לא להגדיל יותר מדי. לאחר שנים שבהן הגדלת חזה נועדה להקנות חזה מאוד מפואר ומאוד מודגש, הגישה כיום הרבה יותר טבעית. מרבית המטופלות מבינות כי במקום להשיג מראה מנותח, עדיף לשמור על הפרופורציה של הגוף ולבצע את ההגדלה במידה הראויה. 

באמצעות הגדלת החזה והרמתו ניתן לסייע לנשים לאחר לידות והנקות לזכות מחדש במראה החזה המלא שאפיין אותן בצעירותן. באמצעות אותו ניתוח אסתטי מבוקש, ניתן להעניק לכל אישה שאיננה מרוצה ממה שחנן אותה הטבע, ליהנות מחזה יפה יותר, מלא יותר ומעוצב יותר. 

שתלים אנטומיים – ההרגשה הטבעית 

ביקשנו לברר עם הדוקטור נמרוד פרידמן, פלסטיקאי בכיר, האם האישה יכולה באמת להרגיש בנוח עם תוצאות הניתוח? האם יש להקריב את התחושה הטבעית לטובת החזות החיצונית? מהתשובה שקיבלנו למדו כי יש כיום בנמצא שתלים איכותיים מאוד, שמשלבים ביחד גם את המראה הטבעי וגם את התחושה הטבעית. 

הרופא הבכיר מסביר כי לא צריך במקרה זה להניח הנחות. כל מה שצריך לעשות זה לשוחח עם נשים שעברו הגדלת חזה תוך שימוש בשתלים אנטומיים ותוך שמירה על הפרופורציה הטבעית של מבנה הגוף כולו. מבחינתן של הנשים, ההרגשה שלהן טבעית לחלוטין ולאחר הניתוח - הן מרגישות שלמות עם עצמן ועם גופן. זאת ועוד, גם התוצאה נראית טבעית לחלוטין, נשית ויפה ומעל לכל – פרופורציונלית ומדויקת. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה