יום שני, 8 בינואר 2018

אדריכלים בעמק חפר

כאשר מחפשים אדריכלים בעמק חפר, חשוב מאוד לאתר אדריכל או הנדסאי אדריכלות המתמחה בתכנון ועיצוב של בתים פרטיים. המועצה המקומית עמק חפר המורכבת מאוסף מקסים של מושבים, יישובים קהילתיים וקיבוצים, מהווה הזדמנות מיוחדת לחיות במקום ירוק, פתוח, שקט ופסטורלי ויחד עם זאת במרחק לא רב מאזור המרכז. לכן אם זכיתם לתכנן ולעצב בית באזור שכזה, כדאי שתבחרו לעצב את ביתכם בעזרתו של משרד מוביל, כמו ליאת באר שעוסקת בתוכנית אדריכלית לבית פרטי
הגשמת חלום
מקצוע האדריכלות מיוחד מאוד בכך שהוא מאפשר לעזור לאנשים להגשים את חלומם ולבנות את הבית המושלם עבורם. תהליך תכנון ועיצוב בית הוא תהליך בו אנו יוצאים יחד למסע משותף. לפני הכול חשוב להכיר האחד את השני, וליצור הקשבה שתאפשר פתיחות והבנה הדדית. חשוב להבין ולאפיין באופן מדויק את צרכי דיירי הבית העתידי, אופיים, שאיפותיהם ורצונותיהם, על מנת לתכנן עבורם את הבית הנפלא שתמיד רצו.
אדריכלים בעמק חפר: איזה משפחה תגור כאן?
האם זוהי משפחה צעירה שבה הילדים הקטנים יתרוצצו בחצר, ידלגו במדרגות וישחקו בסלון ובחדרים? האם זהו זוג מבוגר יותר שיש לו תחביבים או העדפות מיוחדות? האם אוהבים לארח ולערוך ארוחות רבות משתתפים בבית? ולאור כל המאפיינים הייחודיים האלו, כיצד צריכים להיראות הסלון, המטבח, החדרים ובאיזה אופן עליהם להשתלב יחד לחלל אחד שלם, הרמוני וזורם? אנו נענה יחד על כל השאלות, כדי לראות את התמונה עתידית וממנה להתחיל לפרוט את הפרטים שירכיבו אותה.
תכלת של שמים, ירוק של דשא

בתכנון של כל בית, בין אם הוא נמצא בליבו של יער ירוק בגליל או בקומה עשירית בתל אביב, חשובה מאוד הזרימה הנכונה שבין הפנים לחוץ. כל בית צריך להשתלב בסביבתו באופן הרמוני ונעים, ויחד עם זאת ליצור מעין אי של שקט, חמימות ושלווה העוטפים את דייריו. הנדסאי אדריכלות ואדריכלים בעמק חפר יודעים שכאשר השילוב בין הפנים לחוץ בבית הפרטי נכון, אור טבעי רב יכנס הביתה, אוויר יזרום בקלילות, התכלת של השמים או הבריכה יאיר את הסלון, והירוק של הצמחייה יפתח את העיניים ואת הריאות לנשימה קלה ונעימה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה